Bra att veta

Fotbollsskolan gäller för pojkar och flickor födda 2011-2017. Anmäl dig till senast 30 april!

Första dagen av fotbollsskolan ska du infinna dig på den plats du anmält dig till. Fotbollsskolan pågår kl. 10.00-14.00 måndag tom torsdag.

Fotbollen lärs ut av utbildade ledare och du kommer att få delta i lekar, stafetter, spela matcher, träffa nya kompisar och mycket annat kul!

Egen matlåda tas med måndag, tisdag och onsdag. Torsdag bjuder fotbollsskolan på hamburgare.

Utlämning av deltagarpaket
16 juni finns vi utanför Intersport, där hämtar man ut sitt deltagarpaket. Kan man inte hämta sitt deltagarpaket, så lämnas det ut första dagen på fotbollsskolan.

Är det något du undrar över eller om ditt barn har speciella behov, hör av dig till din förenings kontaktperson/lägerchef eller Myresjö IF:s kansli,
Carina Tönnies tel. 072-735 15 55 vardagar mellan kl. 10.00 och 14.00

FÖR MER INFORMATION, FÖLJ OSS PÅ, FACEBOOK, INSTAGRAM OCH TIKTOK

Det här får du som deltar

• T-shirt från Adidas
  • Specialdesignad fotboll
  • Svensktillverkad vattenflaska
  • Diplom

T-shirt kan beställas i storlekar från 128-M.

OBS! Då storlekarna upplevs som små, beställ en storlek större.

Ex, 128 upplevs mer som en 116.

Vi har inte möjlighet att byta om tröjan inte passar.

Avgifter

Deltagaravgiften är 400:-/barn.

Betala till BG 5559-1390 eller via Swish 123 413 29 16. Märk betalningen med barnet namn samt vilken förening barnet ska delta i.

Det är viktigt att man fyller i samtliga anmälningsuppgifter på registreringssidan för att anmälan ska bli korrekt.

Din anmälan

Du får en bekräftelse när du gör en anmälan till din angivna e-post. Du ska infinna dig första dagen på den plats du anmält dig till. Är det något du undrar över ringer du din förenings kontaktperson eller Myresjö IF:s kansli Carina Tönnies, 072-735 15 55 vardagar mellan kl. 10.00 och 14.00

OBS! Din anmälan är bindande!

Fotbollsskolans tider

OBS! Fotbollsskolan pågår mellan kl. 10.00 - 14.00 måndag t.o.m torsdag.