Fotbollsskola för alla

Vi vill att alla barn ska få möjligheten att vara med på vår Fotbollsskola. Samtidigt vet vi att det finns familjer som på grund av sin ekonomiska situation inte har möjlighet att betala deltagaravgiften. Beviljar Majblomman Er ansökan betalar Du 100:- och Majblomman resterande 300:-

Majblomman arbetar för att barn i Sverige ska ha möjlighet att vara med i gemenskapen oavsett ekonomiska förutsättningar. Samtidigt vet vi att det finns familjer som på grund av sin ekonomiska situation inte har möjlighet att betala deltagaravgift för barnens fritidsaktiviteter.

Barn som lever i familjer där pengarna inte räcker till kan ansöka om ekonomiskt stöd från Majblomman.
Majblomman är en idéell organisation som kan dela ut pengar tack vare att barn i hela Sverige säljer majblommor varje vår.

Om du som vårdnadshavare vill ansöka om stöd, för att ditt/dina barn ska kunna vara med, behöver ni maila en ansökan till Carina där Ni beskriver Er situation så återkommer vi med besked inom 1 vecka

myresjoif@telia.com

Besked om ansökan beviljats ​​ges inom 1 vecka.

Beloppet betalas ut Vetlanda Fotbollsskola.

Din anmälan behandlas med tystnadsplikt.

Fotboll för funktionsnedsatta

I projekt med Smålands Fotbollsförbund kan Fotbollsskolan i år sponsra deltagaravgiften för funktionsnedsatta barn och ungdomar.

Kontakta Nicklas Henriksson tel. 070-5814725 för anmälan och mer information.